Pakuotės, prekės ženklo ir etikečių terminai dažnai keičiami, naudojami neteisingai ar net derinami, todėl išaiškinkime jų skirtumą.
Pakuotė ir ženklinimas
Pakuotę galima apibendrinti kaip talpą, į kurią pateks jūsų produktas (ar tai būtų sūris, ar jūsų naujas išmanusis telefonas). Etiketė yra informacija apie šį paketą. Tai neapsiriboja tik etikete ar ženklinimu – šiame kontekste „etiketė“ reiškia visą informaciją, esančią ant pakuotės, net jei ji buvo atspausdinta tiesiai ant butelio.
Pakuotė, palyginti su prekės ženklu
Prekės ženklo naudojimas yra daug platesnis. Jūsų įmonės prekės ženklas yra emocinis ryšys, kurį jaučia jūsų klientas. Tai gali būti sentimentalus, įdomumo, prabangos, vertės jausmas ir pan. Žinoma, galite vaizduoti šią emociją keliais būdais, įskaitant tai, kaip atrodo jūsų pakuotė.
Kodėl pakuotė yra svarbi?
Pagalvokite apie paskutinį daiktą, kurį nusipirkote ir kuris sukėlė jums emocijas. Net jei pats produktas, saldainių dėžutė / telefonas / suknelė savaime buvo įdomi, pakuotė taip pat buvo istorijos dalis.
Nenuostabu (bent jau mums!), Kad „YouTube“ vaizdo įrašai yra tokie populiarūs. Kaip neseniai pasakė „YouTube“: „Laikas, kurį žmonės praleido žiūrėdami išpakuojamų daiktų vaizdo įrašus tiesiog savo telefonuose, prilygsta atostogų filmo „Tegyvuoja meilė “peržiūrai daugiau nei 20 milijonų kartų. Išpakavimas yra laukimas – stebuklinga akimirka.
Pakuotė vadinama „tyliu pardavėju“
Kaip ir geriausi pardavėjai, pakuotės gali pardavinėti žmonėms, kurie net nežino, kas juos taip traukia.
Tradiciškai tai buvo taikoma daiktams, kurie buvo matomi vitrinose ir praėjimuose; tačiau šis principas tinka ir perkant internetu. Jei produktas yra skoningai ir išskirtinai supakuotas, jį įdomu ir malonu gauti paštu. Natūralu, kad tai gali paskatinti pakartotinį pardavimą.
Galbūt jūs negalvojate apie pakuotės estetiką taip stipriai, tačiau yra didelė tikimybė, kad jūsų konkurentai pagalvojo.
Kaip pakuotė prideda produkto piniginę vertę
Šiame etape tikriausiai suprantate, kad pakuotė yra ne tik funkcinė talpa. Bet kaip tai gali suteikti piniginę vertę?
Kainodara yra pagrįsta suvokimu (be kita ko), o pakuotė padeda pranešti apie jos turinį. Knygos vertinamos pagal jų viršelius, kavos puodeliai keičiasi atsižvelgiant į metų laikus, o pakuotės dažnai atspindi produktų dizaino filosofiją („Apple“ yra klasikinis pavyzdys, aptakios, minimalistinės dėžutės, tokiems pat intuityviems gaminiams).
Kaip pakuotės pritraukia klientus trumpai ir aiškiai
Pakuotė yra kalba, kuria visi kalbame laisvai, net jei to nedarome sąmoningai. Geri pakuočių dizaineriai kalba šia kalba norėdami bendrauti su klientais.
Spalva
Mes žinome, kurios spalvos atspindi kokių rūšių gaminius; grūdinės košės vaikams turi ryškias pagrindines spalvas; maisto produktai, parduodami kaip ekologiški, turi rudeniškų atspalvių, pavyzdžiui, rudą ir oranžinę; skalbimo priemonės sklinda link žalios ir mėlynos spalvos (šios spalvos yra vandens sinonimai).
Technologiniuose gaminiuose dažniausiai būna juodos, baltos, metalo bliuzo ir pilkos spalvos atspalvių.
Prekės ženklo atpažinimas
Logotipas kalba tūkstantį žodžių. Tiek, kad daugelis prekių ženklų paprasčiausiai atsisako teksto jame, įvaizdžio naudai; Pvz. „Nike swoosh“, „Adidas“ lapai ar panašūs „Apple“ vaisiai.
Šių logotipų atpažinimas, žinoma, neįvyko per naktį, tačiau tai yra efektyvaus simbolio, kuris gali tapti produkto turtu, pavyzdžiai. Tada pakuotė ar etiketė tarnauja kaip begalė mini reklaminių skydų.
Firminės pakuotės
Naujausia tendencija yra tai, kad tikroji pakuotės forma ir dydis tampa prekės ženklo sinonimu. „Red Bull“ skardinė yra geras pavyzdys, tačiau šią tendenciją galite pamatyti visur, kur tik žiūrite, ypač aukščiausios klasės kvapuose; pavyzdžiui, „Gautier“ kvepalų buteliukai, panašūs į šio jūreivio biustą.
Bendradarbiavimas su kokybiškomis medžiagomis
Galima perduoti žinutę jei pakuotė pasižymi stiprumu ir medžiagomis: tvirtos, nepralaidžios dėžutės siūlo vertingą, ypatingą gaminį viduje; perdirbtos pakuotės siunčia kitą pranešimą, jas jums parduoda sąžininga kompanija, kuriai rūpi planeta.