Taigi, kas yra gera pakuotė? Visi geri įpakavimai turi šias bendras savybes:
- Produkto dėžutė ar pakuotė atrodo patraukliai
Negana to, jų išvaizda atitinka produktą. Tai gali būti savita, patikima, prašmatni, minimalistinė ir pan.
- Patogi ir lengvai išsipakuojanti
Dėžutė nėra didesnė nei turėtų būti, naudojamos tinkamos vidinės pakavimo priemonės, ir jas lengva nešti, atidaryti ir (jei reikia) vėl uždaryti.
- Efektyvi pakuotė yra ekonomiškai pagrįsta
Atminkite, kad jei produktas bus sėkmingas, jis bus siunčiamas ir parduodamas urmu. Ir taupymas auga plečiantis prekybai. Taigi pirmasis jūsų pasirinkimas turėtų būti prieinamas dideliais kiekiais.
- Pakuotės ir dėžutės pasakoja istorijas
Iš pirmo žvilgsnio vartotojas turi sugebėti pasakyti, ką daro produktas, kodėl verta jį įsigyti, ir visą svarbią informaciją (pavyzdžiui, galiojimo datas). Paveikslėliai, žinoma, taip pat pasakoja istoriją. Sunokusių pomidorų nuotrauka gal ir ne Mobio Diko nuotykiai, bet ji yra svarbi detalė pomidorų padažo butelio istorijoje!
- Gera pakuotė yra išskirtinė
Tai yra raktas: norite, kad jūsų pakuotės būtų išskirtinė, bet ne tiek, kad aukotume svarbią informaciją ar klientų lūkesčius.
- Ji saugo gaminį
Minėjo anksčiau, bet tai būtina, todėl pasikartojame: pakuotė yra paskutinė gynybos linija tarp produkto ir išorinio pasaulio!